Toimitusehdot

Diweiss pidättää oikeuden tarvittaessa muuttaa hintoja. Hintojen muuttuessa jo tehtyjen tilausten hinnat pysyvät ennallaan, mikäli kyseessä ei ole vakava virhe. Hinnat sisältävät aina arvonlisäveron.

Voit maksaa tuotteet heti tilauksen yhteydessä verkkomaksulla tai ennakkomaksulla maksamalla tuotteet tilille ennen tuotteen toimitusta. Myymälänoudon yhteydessä voit maksaa pankkikortilla tai käteisellä.

Tuotteet toimitetaan pääasiassa kirjeenä. Tuotteen toimitusaika on noin 1-4 vuorokautta. Jos tilaus sisältää useampia eri tuotteita tai tuotteiden saatavuudessa on eroja, tilatut tuotteet toimitetaan useammassa erässä tai tilaus odottaa erikseen sovitusti puuttuvaa tuotetta.

Verkkokaupasta ei automaattisesti myydä eikä toimiteta tuotteita ulkomaille. Erikseen ottamalla yhteyttä voidaan sopia toimituksesta ulkomaille.

Hyväksyttyään tilauksen asiakas saa näytölle tilausvahvistuksen. Asiakas saa lisäksi sähköpostiinsa ilmoituksen tilauksen käsittelyyn ottamisesta, mikäli hänen sähköpostiosoitteensa on lisätty asiakasrekisteriin.

Tuotteet toimitetaan pääasiassa kirjeenä, kirjemaksut määräytyvät tuotteen painon mukaan. Toimituskulut ovat alkaen 2 €

Puzzukka Puoti ja Mustamaija -verkkokaupan asiakkailla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa tai osa siitä viiden (5) päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Tilauksen peruuttamisessa ja tuotteiden palautusta koskevissa asioissa ota aina yhteyttä asiakaspalveluun. Tuotteilla on 14 vuorokauden kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus.

Tilauksen peruutuksen ja tuotteen palautuksen edellytyksenä on, että tuote on samassa kunnossa kuin sitä vastaanottaessa. Ota yhteyttä tuotteen palauttamisesta mahdollisimman pian. Palautukseen tulee liittää lähetyksessä mukana ollut lasku/kuitti. 

Mikäli tuotteessa on vikaa, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Virheellinen korvataan pääsääntöisesti toimittamalla uusi tuote tilalle. Mikäli tämä ei ole mahdollista, kyseeseen voi tulla hinnan alennus tai kaupan purku.

Diweiss / Puzzukka Puoti / Mustamaija p. 0400 010463 tai info@diweiss.fi

Martinpolku 23, 41800 KORPILAHTI

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Ostoskorisi on tyhjä

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Suodata tuotteita

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 22.7. 2017 alkaen.

Verkkokauppa

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Diweiss

Martinpolku 23, 41800 KORPILAHTI

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Checkout Finland, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Diweissin yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat parhaiten yhteyden sähköpostilla: info@diweiss.fi

Diweiss, Heidi Weiss

p.050 408 6522 (en pysty vastaamaan puheluihin asiakastöiden aikana)

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Pyrimme toimittamaan tuotteet kuljetettavaksi 1-2 päivän kuluttua tilauksesta. Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus.

Palautuksissa ota yhteyttä sähköpostilla: info@diweiss.fi

Palautettavan tuotteen tulee olla täysin moitteettomasti ja edelleen myytävässä kunnossa.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.